PANTHEON Small Business logo

Лесно управление на малкия бизнес

PANTHEON Small Business предоставя всички основни функционалности (с опция за надграждане до разширени функционалности) отговарящи на нуждите на малките фирми и едноличните търговци, които желаят да се посветят на основната си дейност, а не да губят време и пари настройвайки система за управление на бизнеса.

For sole proprietors and small businesses

За еднолични търговци и малки фирми

Малките фирми нямат нужда от сложни системи за управление на бизнеса и повечето от тях аутсорсват счетоводната дейност. За това подготвихме опростена версия на PANTHEON за малките фирми, която покрива базови функционалности, необходими за цялостната дейност:

  • Каса
  • Издаване и получаване на фактури
  • Наличности и складове
  • Командировки
  • Базови функционалности на ЧР
Подробно описание на функционалностите

For small and medium-sized enterprises

За малки и средни предприятия със собствено счетоводство

За малките фирми, които имат по-сложни бизнес процеси и собствено счетоводство, съществува по-разширена версия на PANTHEON, която покрива следните функционалности:

  • Каса
  • Издаване и получаване на фактури
  • Наличности и складове
  • Командировки
  • Човешки ресурси
  • Дейност извън страната
  • Счетоводство
  • Бизнес аналитичност
  • Просто производство
  • ДМА
  • Сервиз
Подробно описание на функционалностите

Много сме доволни от PANTHEON, защото нямаме други допълнителни разходи освен разходите за покупка на програмата и в сравнение с други програми предлага най-много функционалности за цената си.

Marjan Hribar

Sales Manager, Prodajalna Condor Ljudmila Hribar s.p.

Тествайте демо версията и вземете безплатна консултация

Попълнете формуляра, говорете с нашият консултант и започнете работа с демо версията, която по-късно можете да актуализирате.

PANTHEON Small Business Лицензи и функционалности

Покупка на PANTHEON

В случай, че решите да закупите програмата, тя ще бъде инсталирана на вашият компютър/сървър и ще трябва регулярно да актуализирате софтуера до нови версии (за да сте в крак със законовите промени и новите функционалности) и да подсигурите архив на вашите данни. След заплащане на покупната цена, програмата ще стане ваша собственост. Ще ви бъде начислявана годишна еднократна сума за актуализации на програмата.

Свържете се с нас на +359 2 960 9552

Call our consultants and together you will choose an appropriate solution for the optimization of business processes in your company!

X