PANTHEON актуализация и поддръжка
ERP решенията са живи организми и като такива, трябва да се променят и адаптират. Дори външните изисквания (например промени в законодателството) налагат нови версии на софтуера. Друг още по-голям брой промени и подобрения, са резултат от развитието на самата операционна система. Целта на тези подобрения е да направят системата по-лесна за ползване, по-стабилна и по-бърза. Заедно с това се променя се и ИТ технологията, която служи за база.Актуализация
Това е причината за необходимостта от актуализиране на програмата към по-нови версии. Имате право на актуализация за да поддържате софтуера актуален ако сте сключили Договор за годишна актуализация.
Актуализации на PANTHEON се издават, когато е необходимо, поне 4 пъти в годината чрез нови версии и доработки. Можете да извършите актуализацията сами, или можете да оставите това на екипа по поддръжка – осигурен от оторизиран партньор или от самата Datalab.
Разходите за актуализация на софтуера PANTHEON зависят от броя и типа лицензи, притежавани от потребителя и са изчислени като процент от стойността на придобитите лицензи. Начина за изчисление цената за актуализация зависи и от Договора за годишна актуализация!
Поддръжка
Терминът поддръжка включва всички необходими действия за безупречна и безпроблемна работа, помощ при инсталиране, актуализация и миграция, обща поддръжка при ползване на програмата и др. Datalab таксува тези услуги съгласно ценоразпис на услугите. За да се възползвате от това, трябва да сключите Договор за поддръжка, който ви дава право на обслужване с определена продължителност (съгласно условията и обхвата на договора), ниска цена за времето и приоритетност на поддръжка.
Как се прави актуализация?
Стъпка 1 – Идентификация
Когато стартирате програмата за актуализация, PANTHEON изпраща информация за текущата версия на сървъра за ъпгрейд. С други думи, потребителите имат различни честоти на актуализиране: например, потребител A актуализира своят софтуер всеки месец, потребител B се актуализира до предходната версия, а потребител C за последно се е актуализирал преди 6 месеца. PANTHEON не изпраща никаква друга информация да сървъра за ъпгрейд освен системни данни за инсталираният софтуер. Конфиденциалността и сигурността на потребителските данни по време на актуализация са гарантирани!
Стъпка 2 – Подаване на регистрационни кодове и списък с промени
Стъпка 3 – Трансфер на промените
Стъпка 4 – Актуализиране на базата данни
Стъпка 5 – Инсталация на потребителските компютри
За повече информация
За повече информация относно актуализацията и поддръжката на PANTHEON, се обадете на нашите консултанти на +359 2 960 977 или изпратете e-mail на