PANTHEON Поддръжка
Качеството на поддръжката е от решаващо значение за плавната и непрекъсната дейност. Предлагаме различни видове помощ и поддръжка на потребителите, правейки работата им с PANTHEON по-бърза и ефективна. Провеждаме обучения и курсове в Datalab Academy. За повече информация се обадете на +359 2 960 977.
Безплатна поддръжка
За бързо и лесно навлизане в работата с PANTHEON, всички нови потребители на PANTHEON имат достъп да безплатно ръководство, поддръжка и въвеждащ курс за начинаещи, които покриват основните функционалности. Документацията е свободно достъпна в нашият Център за информация. Можете да задавате въпроси в нашият форум.
Работим усилено, за да създадем онлайн общност на PANTHEON, където потребителите могат да си помагат взаимно.

Платена поддръжка
Потребителите на PANTHEON разполагат с широка гама от поддръжка директно от Datalab или през партньорите по поддръжка. Помощта и поддръжката включват писмена и видео документация, директна поддръжка по телефона, на места или през онлайн приложения. Нашата поддръжка и партньорите по поддръжка имат високо ниво на технически познания и са на разположение в 10 страни в Югоизточна Европа. От своя страна те разполагат и с допълнителна поддръжка от Datalab.
Често задавани въпроси
Обадете се на +359 2 960 977
Обадете се на нашите консултанти и заедно ще изберете подходящо решение за оптимизиране на бизнес процесите във вашата фирма!