PANTHEON Поддръжка

Качеството на поддръжката е от решаващо значение за плавната и непрекъсната дейност. Предлагаме различни видове помощ и поддръжка на потребителите, правейки работата им с PANTHEON по-бърза и ефективна. Провеждаме обучения и курсове в Datalab Academy. За повече информация се обадете на +359 2 960 9552.

Brezplačna podpora

Безплатна поддръжка

За бързо и лесно навлизане в работата с PANTHEON, всички нови потребители на PANTHEON имат достъп да безплатно ръководство, поддръжка и въвеждащ курс за начинаещи, които покриват основните функционалности. Документацията е свободно достъпна в нашият Център за информация. Можете да задавате въпроси в нашият форум.

Работим усилено, за да създадем онлайн общност на PANTHEON, където потребителите могат да си помагат взаимно.

Plačljiva podpora

Платена поддръжка

Потребителите на PANTHEON разполагат с широка гама от поддръжка директно от Datalab или през партньорите по поддръжка. Помощта и поддръжката включват писмена и видео документация, директна поддръжка по телефона, на места или през онлайн приложения. Нашата поддръжка и партньорите по поддръжка имат високо ниво на технически познания и са на разположение в 10 страни в Югоизточна Европа. От своя страна те разполагат и с допълнителна поддръжка от Datalab.

Често задавани въпроси

Проверете списъкът с често задаваните въпроси, свързани с покупката, работата и поддръжката на PANTHEON. Вероятно ще намерите отговори тук.

Обадете се на +359 2 960 9552

If you want to know more about user support, purchasing a license or how PANTHEON works, give us a call or send an e-mail.

X