+359 2 423 88 33info@datalab.bg

Продадени лицензи 88369

social ikonasocial ikonasocial ikona
social ikonasocial ikonasocial ikona
BG
  • SLO
  • HR
  • EN
  • BIH
  • МК
  • RS
  • Албански
  • ME
  • KS
PANTHEON
  • Решения
    • Вашата дейност
      • PANTHEON Manufacture – Бизнес софтуер (ERP) за управление на производството
      • Бизнес програма за търговия на едро
      • PANTHEON Accounting за счетоводители
      • PANTHEON Vet – Преглед
    • Електронен бизнес
      • Електронна Работа
      • PANTHEON DMS
        • еДокументация
        • еСчетоводство (OCR)
      • Архивиране
  • Цени
    • PANTHEON лиценз ценова листа
    • Сравнение на функционалността
    • Ценова листа и услуги на Поддръжка
    • Препоръчайте PANTHEON
  • Партньори
    • ПРЕМИУМ ПАРТНЬОРИ
    • ПАРТНЬОРИ
    • Счетоводни услуги
  • БАЗА ЗНАНИЯ
    • БЛОГ
    • УЕБИНАРИ
    • РЪКОВОДСТВА
    • Обучения за PANTHEON
  • Поддръжка
    • Поддръжка
    • Внедряване
    • Безплатни материали
    • Образования
    • Често задавани въпроси
  • Потребителски истории
  • БГ
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
  • Search
  • Menu Menu
  • Решения
    • Вашата дейност
      • PANTHEON Manufacture – Бизнес софтуер (ERP) за управление на производството
      • Бизнес програма за търговия на едро
      • PANTHEON Accounting за счетоводители
      • PANTHEON Vet – Преглед
    • Електронен бизнес
      • Електронна Работа
      • PANTHEON DMS
        • еДокументация
        • еСчетоводство (OCR)
      • Архивиране
    • Електронна операция
      PANTHEON DMS
      еДокументацияеПроцесиеКнигаSMS известяване
      Архивиране
      PAW решение
      PANTHEON Хостинг
  • Цени
    • PANTHEON лиценз ценова листа
    • Сравнение на функционалността
    • Ценова листа и услуги на Поддръжка
    • Препоръчайте PANTHEON
    • Вижте предимствата за отличен старт на годината!

      Нуждаете се от повече информация?

      +359 2 423 88 33info@datalab.bg
  • Партньори
    • ПРЕМИУМ ПАРТНЬОРИ
    • ПАРТНЬОРИ
    • Счетоводни услуги
    • Персонализирайте PANTHEON според вашите нужди!

      Искате ли да станете наш партньор? Изпратете ни съобщение или ни се обадете.

      +359 2 423 88 33info@datalab.bg
  • БАЗА ЗНАНИЯ
    • БЛОГ
    • УЕБИНАРИ
    • РЪКОВОДСТВА
    • Обучения за PANTHEON
    • Как да намалим разходите и да подобрим проследимостта в производството?

      Прочетете повече

      Искате ли да пишем по конкретна тема?

      +359 2 423 88 33info@datalab.bg
  • Поддръжка
    • Поддръжка
    • Внедряване
    • Безплатни материали
    • Образования
    • Често задавани въпроси
    • Вече сте потребител на PANTHEON?
      Посетете потребителските сайтове!

      ПОТРЕБИТЕЛСКИ САЙТОВЕ

      Нуждаете се от повече информация?

      +359 2 423 88 33info@datalab.bg
  • Потребителски истории
  • БГ
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • Crna Gora
  • Search
  • Menu Menu

Цени и функционалности за Пантеон лицензи

  • PANTHEON лиценз ценова листа
  • Сравнение на функционалността
  • Ценова листа и услуги на Поддръжка

Функционалности на PANTHEON – Разширено досие на служители

В Пантеон се обръща специално внимание на областта на управлението на персонала, която е често пренебрегвана област от бизнес информатиката. Ядрото на компанията представлява кадровата карта на служителите. В този смисъл можете да поддържате различни записи за служители, резиденти и нерезиденти, независимо дали са на пълно работно време, на непълно работно време, студенти, стажанти или бивши служители.

За всеки от служителите съставяме персонална карта, в която въвеждаме основните му данни и данни за членове на семейството, данни от предишни работни места, създаваме история на движението на работниците във фирмата, събираме данни за стаж на служителите, бенефициран стаж , обезщетения за минал труд, история на отсъствие на служител и други отсъствия, информация относно отпуск през определена година, медицински прегледи и други задължителни данни съгласно Закона за защита на труда, данни относно образование и обучение, свързани с разходите.

Модулът за персонал представя специфичен набор от данни за заплатите на служителите, задължителни и доброволни пенсионни данни, включително записи за плащания, членство в синдикати и записи за плащане на членство за часове на служителите – данни, които по-късно се използват в цялата програма.

За нуждите на служителите има модул, който позволява следене на обява за работа. В обявата се появяват кандидати, които съгласно GDPR могат да останат в базата данни като търсещи работа, за работните места, които ще бъдат разкрити в бъдеще. На базата на интервюто оценяваме и подбираме подходящите кандидати. След това тези данни лесно се прехвърлят в личната карта. Механизмът за оторизация гарантира, че данните на служителите ще останат поверителни.

Бизнес програмата PANTHEON е съвместима с GDPR

Личните данни са в съответствие с GDPR. Достъпът до поверителни данни е деактивиран чрез механизма за оторизация. Така че можем да управляваме и проследяваме различни съгласия на служители и кандидати с предупреждения за задействане и изтриване чрез WorkFlow.

Досиетата на персонала включват:

  • кадрови досиета (ЗБТ, ЗБУТ, данни за дата на раждане, местожителство, данни за МПС и др.)
  • проследяване на данни за членове на семейството, работа на свободна практика и работа по договор, студенти, стажанти, разрешителни за работа, лични карти,
  • доброволно допълнително пенсионно осигуряване и задължително пенсионно осигуряване
  • модул за класификация на длъжностите
  • проследяване на отсъствия (изчисления, разпечатки, история) по формула за изчисляване на отсъствие или присъствие (фирмено ниво, работни места, служители) и разпечатка на необходимите решения
  • проследяване на различни отсъствия от работа, като болнични, отсъствия поради учене… (календар, таблица, разпечатка)
  • проследяване на работното време и интеграция със системата за регистриране на работното време
  • данни за здравословното състояние на служителите
  • Вид доходи (мониторинг на преписи, използване на предпазни средства, архив на документи за всички служители)
  • Заеми с дълготрайни активи
  • Изчисляване на отсъствия и създаване на изчисления за отсъствия
  • Изпращане на решения за годишен отпуск на имейл адреса на служителя и експорт от лична карта
  • Водене на записи относно кредити, изпълнения, издръжки и др.
  • Законови форми (стандартна професионална класификация, ниво на образование)
  • Напомняне за събитие (напр. рождени дни на служител, прекратяване на договор, медицински преглед, запазени резервации)
  • Формуляри М1, М2
  • Разпечатки (стандартни разпечатки, генериране на персонализирани разпечатки)
  • Експорт на данни за подготовка на свързани документи (MS Word и Open office Write)
  • Табла за управление
  • Представяне в документацията
  • Наемане на работа:
    • Публикуване на обява за работа
    • проследяване на работа,
    • проследяване на кандидати и импортиране на CV от Europass,
    • календар за интервюта,
    • преписи (обаждане за разговор, известие за избор / неодобрение),
    • изпращане на имейл до всички кандидати едновременно.

Включено в лицензите

Всички функционалности
X
  • еРабота

    Дигитализирайте бизнеса си с услугите на PANTHEON еРабота.

    еРабота

    Datalab Bulgaria Ltd.
    бул. „Александър Стамболийски“ 84,
    1303 София
    Bulgaria

    +359 2 423 88 33 info@datalab.bg
    social ikonasocial ikonasocial ikona

    Поддържа

    • Поддръжка
    • Партньори
    • Често задавани въпроси
    • PANTHEON Обучения

    КОМПАНИЯ

    • За компанията
    • Контакт

    Общество

    • Uporabniške strani
    • Блог
    • Spletni seminarji
    • Priročniki
    Политика на приватност | Дизајн и развој:
    Scroll to top