
Счетоводство в предприятия
С PANTHEON можете да покриете всички бизнес процеси в една компания: покупки, продажби, производство, процеси по сервиз и поддръжка: управление на човешки ресурси, финанси, осчетоводяване, планиране и контрол. PANTHEON е до вас от самото начало, когато всичко от което се нуждаете е функционалността фактуриране и остава до вас когато станете голяма компания с множество клонове и международна дейност. Той ще расте заедно с вас и ще се адаптира към вашите нужди, работейки заедно с други програми, като крайъгълен камък на вашата ИТ система. Поради това, има няколко версии, всяка с различен брой налични функционалности. Освен големият брой ИТ функционалности, системата предлага инструменти, които улесняват работата на счетоводителите.

Счетоводни фирми
PANTHEON предоставя на счетоводните фирми ефективен, стабилен, сигурен и мощен счетоводен софтуер, който е лесна за ползване. С бизнес аналитичността, счетоводителят може да предложи консултантски услуги на клиентите и може бърза и лесно да създава бизнес отчети. Справките и отчетите могат да се издават от системата чрез експорт в PDF или MS Excel, да бъдат изпратени по електронна поща или да бъдат подадени от програмата през Интернет директно в НАП. С опцията за Хостинг, можете да ползвате програмният продукт без инвестиции в инфраструктура и хардуерна поддръжка.
Тествайте демо версията и получете безплатна консултация
- Управление на вземания и задължения
- Отчети към държавни институции
- Счетоводна конзола
- Съвместимост с местното законодателство
- Бизнес аналитичност
- С PANTHEON имате отличен поглед върху действията на вашите доставчици и клиенти (партньори). Можете бързо да прегледате обмена на документи, обема на създаденият с тях оборот, сметките за вземания и задължения.
- Предварителната настройка на осчетоводяването ви помага да не мислите за осчетоводяването на фактурите и в същото време да избегнете нередности при осчетоводяването.
- Автоматизираните задачи гарантират бързото осчетоводяване на транзакциите.
- Секцията с транзакции включва поддържането на касови и безкасови транзакции, подготовката на компенсации, прихващания, експорт на файлове с платежни нареждания, и импорт на банкови извлечения и тяхното автоматично осчетоводяване, което наистина спестява време.
- Голям брой справки за вземания от клиенти и задължения към доставчици (неравнени позиции, просрочени позиции, най-големите клиенти и доставчици по генерираният от тях оборот и т.н.).
- Функционалностите (по подразбиране) лихва, известия и събиране на вземанията ви помагат при възстановявания на вземания от клиенти, които не са направили плащане навреме или не са платили изобщо.
- Проектно ориентиран преглед на извършената работа
- Баланс на закритите и неравнените позиции
- Вземания и задължения
- Месечни резултати от работата

- Преглед на извършената работа в базите данни на клиентите и трансфер на данни за периодично фактуриране
- Обобщени отчети по главните книги от няколко бази данни на едно място
- Ежедневни обобщаващи отчети изпращани на вашата електронна поща.
- Можете да отваряте документи и отчети от други бази данни с помощта на преки пътища.
- Автоматично осчетоводяване на издадени, получени или POS фактури през нощта.
- Можете да изведете преки пътища за различни функционалности на програмата.
- Задайте оторизации, за да ограничите потребителският достъп да различни части на програмата.
- Потребителите могат да експортират данни, регистри, осчетоводявания и отчети в PDF или Excel.
- Можете да отворите фактури просто като кликнете върху свързаните с тях документи.
- Потребителите могат да избират от предварително дефинирани стандартни отчети или могат да създадат свои потребителски отчети и анализи.
Бизнес информационните системи са живи организми, които трябва да се адаптират към постоянно променящата се среда. Законодателните промени са един от факторите, водещи до непрекъснатото развитие на бизнес софтуера. Друг фактор е вътрешната нужда от подобряване на програмата, за да стане по-бърза, по-стабилна и по-лесна за ползване. Това означава, че програмата трябва редовно да се актуализира с нови версии. PANTHEON се актуализира пред Интернет най-малко на всеки три месеца. Новите версии на софтуера се пускат с промени и подобрения. В периоди на големи законодателни промени (такива като промяна в изчислението на ДДС и т.н.) програмата се актуализира в същия ден, в който влиза в сила новото законодателство. За да се направи актуализацията възможно най-лесна, целият процес се автоматизира и реализира през Интернет. Защитата и сигурността на бизнес данните на потребителите по време на актуализация са гарантирани! Експертите на Datalab отговарят за подобряването на програмата, докато дъщерните дружества локализират програмата и непрекъснато проверяват съответствието ѝ с местното законодателство, за да го поддържат актуално.
Разширените версии на PANTHEON разполагат с вградени мощни функционалности за бизнес анализ, които осигуряват преглед на действията на всички нива на фирмата. Мениджърите и ръководителите на фирмата винаги разполагат със сбит преглед на операциите на фирмата и повече не е необходимо да се събира ключова информация от различни източници.
Повече за бизнес аналитичността
PANTHEON Accounting Лицензи и функционалности
PANTHEON ME
Свържете се с нас, за да изготвим оферта- Регистър касови операции
- Издаване и получаване на фактури
- E-бизнес и онлайн складове
- Складове и инвентаризация
- Командировки
- Човешки ресурси
- Дейност извън страната
- Осчетоводяване
- Ведомост
- Бизнес аналитичност
- Базово производство
- Дълготрайни активи
- Сервиз
- Бизнес интелигентност – предварително дефинирани контролни панели
- Бизнес интелигентност – персонализирани панели за управление
- Бизнес интелигентност – Анализи, отчети, планиране
Покупка на PANTHEON
В случай, че решите да закупите програмата, тя ще бъде инсталирана на вашият компютър/сървър. Ще трябва регулярно да актуализирате софтуера с нови версии (за да сте в крак с новите законови промени и новите функционалности) и да се погрижите за архива на вашите данни. Покупката на лиценз е еднократна и той става ваша собственост. Всяка година ще ви бъде начислявана такса за актуализиране на програмата.
Обадете се на +359 2 960 977
Обадете се на нашите консултанти и заедно ще изберете подходящо решение за оптимизиране на бизнес процесите във вашата фирма!